בנט למשפחות: המשימה הבאה: לעצור את המשכורות למחבלים

    שלום בידרמן | צילום: אילוסטרציה No Comments on בנט למשפחות: המשימה הבאה: לעצור את המשכורות למחבלים
    8:13
    19.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on כמה, איך ומתי אפשר להסתכן למען הפרנסה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנט באירוע מח"כות לבנים בכנסת אמר היום: "לפני שבועיים עדיין עם ישראל לא התוודע אליכם והיום אתם מוכרים וילדיכם הם הבנים של כל עם ישראל.

    אין ימין ואין שמאל אין חרדים אין חילונים ואין דתיים. יש את כל עם ישראל. בשבועיים האלה הרמתם את עם ישראל והגבורה שלכם מצטרפת לשרשרת הגבורה של הנשים היהודיות" אמר בנט לאמהות.

    בנט הוסיף ואמר כי: "תפקיד הממשלה הוא לפעול והיא פועלת. בשבועיים שחלפו פעלנו בסדרה חסרת תקדים, מאז מבצע חומת מגן, של פעולות בשני צירים בציר מודיעיני להגיע לבנים ובציר נוסף שנתן מכה כואבת לחמאס.

    הפכנו את הקערה מהמשוואה ש״חטפת ושחררת מחבלים״ ל״חטפת והם חוזרים לרצות את מעצרם״. אנחנו חייבים לעשות יותר כדי להפעיל מנופים עוד יותר קשים. המנוף הבא הוא בתחום הכספים- היום מחבלים בכלא מקבלים משכורת, יש משוואה שאם רצחת יהודי אתה מרוויח מזה. אנחנו רוצים משוואה של פעלת- תיענש כספית!

    בנוסף אמר בנט על מאמצי הממשלה: "אנחנו מרכזים מאמץ בנושא הזה. אין אבן שאנחנו לא הופכים כדי להגיע לבנים. יש מגבלות משפטיות לא קטנות, נמשיך לפעול. רהמ בעצמו עוסק בעניין הזה יום ולילה. מרכיב הזמן הוא חיוני. כל יום שעובר הוא רע. אני רוצה לומר לכם (המשפחות) תודה על התנהלות אצילית"



    0 תגובות